
Ринок реклами нерухомості переживає великі зміни: на зміну традиційним каналам просування приходять нові, банери зі звичними образами будиночків змінюють провокаційні картинки, ціни на рекламу нерухомості зростають швидше, ніж дорожчає житло.
Укрупнення учасників ринку та збільшення масштабності проектів вивело на ринок великі обсяги грошей. Через серйозне зростання рекламних витрат медіаканали стали сильно дорожчати. Медіаінфляція досягла вагомих значень.
Вартість реклами не дозволить багатьом компаніям викупити необхідну кількість сторін, щоб забезпечити охоплення та частотність, які потрібні для досягнення потрібного результату.
У цій ситуації, звичайно, слід робити ставку на креатив, який дозволить компенсувати втрату частини сторін.Тому основне завдання рекламних агенцій у даній ситуації — знайти нестандартні, цікаві нові канали, які дозволили б за тих самих бюджетів зберегти та збільшити їх ефективність.
Pretty! This has been an extremely wonderful post. Many thanks for providing this information. Susanne Paten Chiang
I look forward to reading this blog. I know its going to have A LOT of useful information. You are the personal finance queen! Cindy Ab Doug